REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
CATERINGU OptiDiet
§ 1
DEFINICJE REGULAMINU
1.
Catering OptiDiet
– Dietowo Sp. Z o.o., Kolejowa 87,
Łajski, 05-119- Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej
również Cateringiem;
2.
Platforma
Dietly.pl - zwana dalej również Platformą ( wyszukiwarką) to witryna
internetowa działająca pod adresem: “https://dietly.pl”, dająca możliwość
wyświetlana i porównywania ofert różnych Cateringów dietetycznych, w tym
Organizatora oraz składania za jej pośrednictwem Zamówień na dostawę zestawu
dań wybranych z oferty Cateringu, prezentującego swoją ofertę na tej
Platformie.
3.
Program
lojalnościowy - dalej Program,
specjalna oferta skierowana do Klientów Cateringu [OptiDiet] , mająca na celu
złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy Dietly i uzyskanie w zamian
punktów lojalnościowych na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
4.
Klient - Osoba
fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu [OptiDiet] za pomocą
Platformy Dietly.pl
5.
Zamówienie
- oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi
i funkcjonalności Platformy, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych
Produktów Cateringu, opłacone online za pośrednictwem Platformy i prowadzące do
zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość
pomiędzy Klientem a Cateringiem
[OptiDiet];
6.
Konto
Klienta- spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po
dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej
www.dietly.pl
– po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient
może korzystać z usług świadczonych przez Catering [OptiDiet], w tym w
szczególności składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering [OptiDiet],
zarządzać zamówieniem czy danymi adresowymi;
7.
Kod
polecający - jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych
klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering. Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
8.
Punkty
lojalnościowe - są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego,
dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług, takich jak: zniżka za
zakup diety.
9.
Skarbonka
- wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe
.
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.
Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM
LOJALNOŚCIOWY jest Catering [OptiDiet].
2.
Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony
jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu
[OptiDiet] za pośrednictwem Platformy
Dietly.pl.
3.
Celem Programu jest promowanie Cateringu [OptiDiet].
4.
Catering [OptiDiet] nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy
regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w
sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
5.
Przed skorzystaniem z oferty Cateringu [OptiDiet]
zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie
wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki
uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
6.
Przystąpienie do korzystania z Programu na
zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy
uczestnictwa w Programie.
7.
Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w
Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając
Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie
wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres catering@optidiet.pl
. Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za
wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia
Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a
wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostają
bezpowrotnie skasowane.
8.
Z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 Organizator może
wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem
wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego
Regulaminu lub Regulaminu Cateringu OptiDiet i Platformy Dietly, uznanie, że
działania Uczestnika prowadzą prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub
zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie
obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy zgromadzone i
niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.
9.
Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego
wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich
zgromadzonych punktów ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania
Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania
nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z
właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
10.
Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom
trzecim.
11.
Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz
w Cateringu
OptiDiet.
§ 3 TERMIN I MIEJSCE
1.
Catering jest uprawniony do:
a.
zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym
momencie,
b.
całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie
ustalonym bezpośrednio przez Catering
Dietetyczny,
c.
usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.
2.
O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje
Klientów na [swojej stronie internetowej] oraz [e-mailowo].
3.
W przypadku zakończenia przez Catering udziału w
Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym przez
Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
4.
Czas trwania Programu jest nieokreślony, ale Catering
zastrzega sobie prawo do dokonania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie
§ 3
ZASADY PROMOCJI
1.
Warunkiem przyznania punktów lojalnościowych jest
rejestracja Konta Klienta na Platformie Dietly.pl zakończona pozytywnym
wynikiem jego weryfikacji pod kątem jego poprawności oraz zgodności z
Regulaminem Platformy Dietly https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/terms-and-policies/Regulamin_platfor
my_Dietly.pdf oraz dokonanie wszystkich czynności
uprawniających do otrzymania punktów lojalnościowych w Programie. Anulowanie
Zamówienia po jego złożeniu, naruszenie Regulaminu Programu, Regulaminu
Cateringu lub Platformy Dietly.pl, brak dokonania płatności online czy też
błędne zaksięgowanie danej czynności skutkują tym, że przyznane punkty lojalnościowe
zostaną anulowane lub w ogóle nie zostaną przyznane.
2.
Przez zweryfikowanie Konta należy rozumieć takie Konto,
którego proces rejestracji na Dietly.pl przebiegł pomyślnie i został przez
Platformę zaakceptowany oraz za pomocą którego Klient może składać Zamówienia
na Produkty oferowane przez Catering w ramach Programu i zawierać umowę
sprzedaży i dostawy tych Produktów.
3.
Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z
zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po złożeniu i opłaceniu
pierwszego Zamówienia, z wyłączeniem Zamówień testowych zwanych też
zamówieniami na próbę.
4.
W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu
Panelu Klienta wygenerować specjalny link polecający usługi na Platformie
Dietly.pl i przekazać wybranej osobie specjalny kod polecający na Zamówienie w
Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku
polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe
na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
5.
Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej,
stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje
kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.
6.
Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez
przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.
7.
Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu OptiDiet
mogą być wykorzystane wyłącznie w tym Cateringu.
8.
Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie
wyłącznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem
płatności online w Cateringu. O ile nic nie
wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem
jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.
9.
Punkty lojalnościowe i odpowiadająca im równowartość
pieniężna za poszczególne działania przedstawia się następująco:
a.
z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej, za
pierwszą rejestrację w Panelu Klienta Dietly i złożenie pierwszego Zamówienia w
Cateringu wraz z jednoczesnym wyrażeniem zgód marketingowych dla Cateringu
przyznawane jest 1000 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 PLN,
b.
za pierwszą rejestrację w Panelu Klienta i złożenie pierwszego
Zamówienia, ale bez jednoczesnego wyrażenia
zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 500 punktów lojalnościowych,
które są równowartością 5 PLN;
c.
za każde wydane pełne 50 PLN w pierwszym Zamówieniu złożonym w Cateringu OptiDiet, przez
osobę, której został polecony Catering, z wykorzystaniem specjalnego linku
polecającego, osobie polecającej przyznawane jest 100 punktów, które są
równowartością 1
PLN;
d.
za każde wydane pełne 50 PLN przy złożeniu Zamówienia z wykorzystaniem Panelu Klienta w
Cateringu przyznawane jest 50 punktów lojalnościowych, które są równowartością 50 groszy PLN;
e.
naliczanie punktów od Zamówień powyżej 50,00 zł brutto
następuje po przekroczeniu przez Zamówienie wielokrotności wartości 50,00 zł
brutto;
f.
za każde 100 Punktów wydane
na opłacenie Zamówienia przez Klienta zostanie opłacone 1,00 zł brutto wartości
składanego Zamówienia, o ile Klient, składając takie Zamówienie, dokonana jego
opłacenia również z własnych środków pieniężnych w minimalnej wysokości 1,00 zł
brutto
g.
za dokonanie na Platformie Dietly.pl oceny posiłku w
aktywnym Zamówieniu w Cateringu OptiDiet przyznawane jest 10 punktów
lojalnościowych, które są równowartością 10
groszy PLN;
h.
za dokonanie na Platformie Dietly.pl oceny Cateringu
dietetycznego o treści, w której zostanie wykorzystane więcej niż 100 znaków
bez spacji przyznawane jest 100 punktów lojalnościowych, które są
równowartością
1 PLN;
i.
Organizator informuje, że
na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych
jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług - jeżeli
jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00zł;
zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług
nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez
niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej
działalności.
10.
Do uzyskanie punktów za
wyrażenie zgód marketingowych, o których mowa w ust.11 a. Klient jest
uprawniony tylko raz i przy pierwszym Zamówieniu na Platformie dietly.pl w
dowolnym cateringu oferującym program lojalnościowy na Platformie. Wyrażenie
takich zgód przy pierwszym Zamówieniu w innym cateringu oferującym program
lojalnosciowy na Platformie Dietly.pl wyklucza uzyskanie dodatkowych punktów za
wyrażenie zgody marketingowe u
Organizatora
Programu.
11.
Próba jednorazowej wymiany
przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej
ww. limit wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.
12.
Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą
ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.
13.
Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie
opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą
niż liczba zgromadzonych punktów - punkty lojalnościowe naliczane są od
wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.
14.
Punkty
są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie
zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie
Klienta opisanym “Skarbonka”.
15.
Jeżeli Uczestnik
korzystający z Programu posiada jednocześnie punkty zgromadzone w ramach
“Punktów Dietly” na Platformie Dietly i zadeklaruje chęć użycia “Punktów Dietly” do sfinalizowania
Zamówienia, to przed ich wykorzystaniem w Cateringu, w pierwszej kolejności
rozliczane będą punkty zgromadzone w Skarbonce.
16.
Punkty w Skarbonce za
Zamówienia w Cateringu naliczają się niezależnie od innych punktów
przyznawanych za Zamówienia w innych Cateringach, które w swojej ofercie
udostępniły Program Lojalnościowy i mogą być wykorzystane wyłącznie w
Cateringu.
17.
Z chwilą likwidacji Panelu
lub rezygnacją Klienta z Programu - zebrane punkty lojalnościowe są kasowane.
18.
W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej
warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo
lub nie nalicza się w ogóle - należy skontaktować się w formie mailowej na
adres poczty elektronicznej [e-mail cateringu] z dopiskiem „Reklamacja Programu
Lojalnościowego “Skarbonka” ”.
19.
Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym
nie podlegają wymianie na środek
płatniczy jakim jest waluta PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.
§ 4
POSTĘPOWANIE
REKLAMACYJNE
1.
Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego
Regulaminu.
2.
Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane
wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej [e-mail cateringu] z
dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbnka”. Dane osobowe
przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z
reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych
jest Catering OptiDiet. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie
udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych
oraz prawo ich poprawiania.
3.
Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie
14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu -Organizatora Programu
Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do
dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4.
W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem
zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu, Regulaminu
świadczenia usług na Dietly.pl, Polityka Prywatności Cateringu ; https://optidiet.pl/regulamin/
5.